İade ve Değişim Politikası

Müşteri memnuniyeti, Rêveuse olarak önceliklerimizden biridir. Ancak, hijyenik nedenlerle kozmetik ürünlerimizin iadesi ve değişimi yapılamamaktadır. Satın alma işleminizle ilgili herhangi bir sorun yaşamanız durumunda, aşağıdaki hususları dikkate alarak bizimle iletişime geçebilirsiniz.

1. İade Koşulları

  • 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun kapsamında, açılmamış, kullanılmamış ve ambalajı bozulmamış ürünlerin iadesi mümkün değildir.

  • Kozmetik ve kişisel bakım ürünleri hijyen kuralları gereği iade ve değişime tabi değildir.

  • Ürün teslimatında hasar tespit edilmesi durumunda, kargo teslimatı sırasında tutanak tutulmalı ve tarafımıza 24 saat içinde bildirim yapılmalıdır.

2. Hasarlı veya Eksik Ürünler

  • Siparişiniz eksik, yanlış veya hasarlı ulaştıysa, teslimat tarihinden itibaren 48 saat içinde bizimle iletişime geçmelisiniz.

  • Ürünle ilgili görseller ve sipariş bilgilerinizi [email protected] üzerinden müşteri hizmetlerimize iletmeniz gerekmektedir.

  • Değerlendirme sonucunda, hatalı gönderim veya hasarlı ürün durumu onaylanırsa değişim işlemi gerçekleştirilecektir.

3. Cayma Hakkı

  • Tüketici mevzuatına göre, hijyenik sebeplerle kozmetik ürünlerde cayma hakkı kullanılamamaktadır.

  • Siparişinizde herhangi bir yanlışlık veya üretim hatası olması durumunda, tarafımıza başvurarak destek alabilirsiniz.

4. İletişim Bilgileri
Herhangi bir sorunuz veya talebiniz olması durumunda bizimle aşağıdaki iletişim kanallarından ulaşabilirsiniz:

Kapat
Alışveriş Sepeti (0)

Sepetinizde ürün bulunmuyor. Sepetinizde ürün bulunmuyor.



Para Birimi